top of page
  • תמונת הסופר/תנעם

רכב מנוע בערה פנימית, היברידי, היברידי פלאג-אין, חשמלי?

עודכן: 29 במרץ 2022

רכב מנועי

רכב עם מנוע בעירה פנימית, מונע על ידי דלק, בנזין או דיזל.

רכב היברידי

שילוב של מנוע בעירה פנימית הניזון מדלק שבמיכל הדלק ומנוע חשמלי הניזון מחשמל הנאגר בסוללה מובנת. המנוע משמש כגנרטור וטוען את הסוללה.

רכב פלאג-אין היברידי PHEV (Plugin Hybrid Electric Vehicle)

גם ברכב פלאג-אין היברידי נעשה שילוב של שתי שיטות הנעה – מנוע בערה פנימית ומנוע חשמלי. הטעינה הראשונית של הסוללה מתבצעת באמצעות כבל חשמלי המתחבר לעמדת טעינה או שקע החשמל הביתי. בנסיעה הסוללה נטענת על-ידי מנוע הבערה.

בסינרגיה של בנזין וחשמל במצב היברידי, מתקבלת צריכת דלק נמוכה יותר ומכאן גם עלויות שימוש נמוכות יותר.

רכב חשמלי EV (Electric Vehicle)

רכב חשמלי הוא רכב שבו ההנעה מתקבלת ממנוע חשמלי בלבד. ללא מנוע בעירה פנימית, ללא שימוש בדלק. המכונית פועלת בכוח חשמלי המאוחסן בסוללה מובנית ששולחת זרם חשמלי אל המנוע. טעינת הסוללה מתבצעת באמצעות כבל חשמלי שבצדו האחד מתחבר לרכב ובצדו השני לעמדת הטעינה, ביתית או ציבורית.

רכב חשמלי מסייע לאיכות הסביבה בכך שאינו מזהם, חסכוני יותר בעלויות (חשמל זול מדלק) ובתחזוקה (פחות ביקורים במוסך, מספר קטן של רכיבים על-מנת לייצר תנועה, ללא צורך בתיבת הילוכים מרובת מהירויות), תאוצה מידית, מרכז כובד נמוך, ניתן "לתדלק" (להטעין) בבית, תנועה חלקה, שקטה ונקייה, הפקקים כבר לא זוללים דלק.. חסכון ניכר בהוצאות.

לתרגם באופן מקצועי

צריכים לתרגם חוברות הדרכה או מסמכים טכניים-הנדסיים מאנגלית לעברית או מעברית לאנגלית?, צריכים לתרגם גיליון בטיחות SDS לחומרים מסוכנים?, נדרשים לספק מוצר או מערכת יחד עם התיעוד הטכני? עם השרות והניסיון של ״לָאוֹר פרסומים טכניים והנדסה" (לָאוֹר תרגומים), תוכלו לתרגם את ההוראות בצורה מדויקת ומקצועית.

פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר Bid Online






61 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page