top of page

משוב שביעות רצון ב-לָאוֹר

לקוח/ה נכבד/ת,

  • ב-לָאוֹר אנו מקפידים על תקשורת ושיתוף פעולה בין הלקוח של לָאוֹר לצוות המשרד. כל לקוח, קטן כגדול, נהנה מיחס אישי וליווי צמוד, תמיכה  בטלפון/ במייל, לפני, בזמן וגם לאחר סיום הפרויקט.

  • כמי שמכירים בחשיבות איכות התרגום והשרות, משרדנו מוסמך ומבוקר מאז 1999 בתקני האיכות הישראלים והבינלאומיים ISO-9001:2015 ו-IQNet.

  • כחלק בלתי נפרד מהשאיפה שלנו לשיפור, בסיום כל פרויקט תרגום אנו מבצעים משוב/ סקר שביעות רצון לקוחות/ הערכת איכות משימה.

  • חשוב לנו ללמוד מכם. חוות דעתכם חשובה לנו למתן מענה טוב יותר ל-לקוחותינו.

  • המענה לסקר/ משוב אורך כדקה. נודה לכם על מילוי השאלון.

אופן מילוי המשוב/סקר שביעות רצון לקוחות
בסולם 1 (נמוך) עד 5 (גבוה) - סמנו את הציון המתאים להערכתכם.

שדה חובה מסומן ב-*

איכות ביצוע התרגום
מקצועיות / יעילות / פתרונות ללקוח
זמני אספקה / עמידה בזמנים
עיצוב ועריכה
תקשורת, יחס אישי, דסקרטיות
שביעות רצון כללית ממכלול השירותים

תודה על משלוח המשוב

bottom of page