top of page
משוב שביעות רצון ב-לָאוֹר
לקוח/ה נכבד/ת,
-
ב-לָאוֹר אנו מקפידים על תקשורת ושיתוף פעולה בין הלקוח של לָאוֹר לצוות המשרד. כל לקוח, קטן כגדול, נהנה מיחס אישי וליווי צמוד, תמיכה בטלפון/ במייל, לפני, בזמן וגם לאחר סיום הפרויקט.
-
כמי שמכירים בחשיבות איכות התרגום והשרות, משרדנו מוסמך ומבוקר מאז 1999 בתקני האיכות הישראלים והבינלאומיים ISO-9001:2015 ו-IQNet.
-
כחלק בלתי נפרד מהשאיפה שלנו לשיפור, בסיום כל פרויקט תרגום אנו מבצעים משוב/ סקר שביעות רצון לקוחות/ הערכת איכות משימה.
-
חשוב לנו ללמוד מכם. חוות דעתכם חשובה לנו למתן מענה טוב יותר ל-לקוחותינו.
-
המענה לסקר/ משוב אורך כדקה. נודה לכם על מילוי השאלון.
אופן מילוי המשוב/סקר שביעות רצון לקוחות
בסולם 1 (נמוך) עד 5 (גבוה) - סמנו את הציון המתאים להערכתכם.
שדה חובה מסומן ב-*
bottom of page