סקר/משוב שביעות רצון לקוחות

לקוח/ה נכבד/ת,

  • ב-לָאוֹר אנו מקפידים על תקשורת ושיתוף פעולה בין הלקוח של לָאוֹר לצוות המשרד. כל לקוח, קטן כגדול, נהנה מיחס אישי וליווי צמוד, תמיכה  בטלפון/ במייל, לפני, בזמן וגם לאחר סיום הפרויקט.

  • כמי שמכירים בחשיבות איכות התרגום והשרות, משרדנו מוסמך ומבוקר מאז 1999 בתקני האיכות הישראלים והבינלאומיים ISO-9001:2015 ו-IQNet.

  • כחלק בלתי נפרד מהשאיפה שלנו לשיפור, בסיום כל פרויקט תרגום אנו מבצעים סקר/ משוב שביעות רצון לקוחות/ הערכת איכות משימה.

  • חשוב לנו ללמוד מכם. חוות דעתכם חשובה לנו למתן מענה טוב יותר ל-לקוחותינו.

  • המענה לסקר/ משוב אורך כדקה. נודה לכם על מילוי השאלון.

אופן מילוי הסקר/משוב לקוחות
בסולם 1 (נמוך) עד 5 (גבוה) - סמנו את הציון המתאים להערכתכם.

איכות ביצוע התרגום
מקצועיות / יעילות / פתרונות ללקוח
זמני אספקה / עמידה בזמנים
עיצוב ועריכה
תקשורת, יחס אישי, דסקרטיות
שביעות רצון כללית ממכלול השירותים

זמינים עבורכם במייל:  laor.info@gmail.com

רח' הגולן 28, יבנה 8150432, פקס: 08-9431872  

לָאוֹר תרגומים  - הרבה יותר ממשרד תרגום
לפניות בשעות הפעילות: 08-9435901 א'-ה' 9:00-17:00

whatsapp_PNG10.png
  • Facebook - White Circle

 כל הזכויות שמורות © 2010-2020 All rights reserved קרדיט, כללי האתר