top of page
  • תמונת הסופר/תנעם

גיליונות בטיחות לחומרים מסוכנים M/SDS

עודכן: 10 באפר׳ 2023


דוגמת עמוד ראשון, גליון ארוך
גיליון בטיחות ארוך

מטרה

· מטרת גיליונות בטיחות חומרים לתאר את מאפייני החומר ודרכי הטיפול בו.

· להעמיד לרשות מי שעוסק בחומר מסוכן, עובדים, הנהלה, רשויות, כוחות חירום והצלה, מידע הבטיחותי רלוונטי, בכלל זה נהלים לטיפול ולעבודה עם חומר זה בצורה בטוחה.


דוגמת גיליון בטיחות קצר
גליון מקוצר

דרישות ותקנות

· תקנות הבטיחות בעבודה התשנ"ח 1988, מחייבים כול יצרן, יבואן, סוכן או משווק של חומר מסוכן, לצרף גיליונות בטיחות לחומרים שהוא מספק. · תקנות הפקוח על העבודה התשנ"ט 1999, מחייבים כל מקום עבודה שמוחזקים בו חומרים מסוכנים להחזיק בהישג ידם של העובדים גיליון בטיחות לכל חומר מסוכן שבנמצא.


תרגום והפקת גיליון בעברית

· ל-'לאור' ניסיון ויידע מצטבר בתרגום מאות גיליונות בטיחות ללקוחות רבים מרוצים, מוסדיים, חיילות צה"ל, גופים הפועלים עם משרד הביטחון, יבואנים וחברות פרטיות.

· התרגום ב'לאור' כולל התאמת הגיליון לעמידה בדרישות הרגולטוריות והחוקים של מדינת ישראל.

· תרגום הגיליונות מבוצע על-ידי מתרגם מגיסטר בהנדסת חומרים.

-  מומחה בסיווג חומרים מסוכנים, בעל וותק, יידע וניסיון רב שנים בכתיבה ותרגום גיליונות בטיחות. -  מוסמך המוסד לבטיחות וגיהות כאחראי חומ"ס בתאגיד, מכיר את הדרישות המקומיות והבינלאומיות על בוריו.  

גיליון ארוך, גיליון קצר, כרטיס בטיחות

· גיליון בטיחות ארוך, מכיל מידע טכני ומדעי מפורט על החומרים, פרטי יצרן, פרטי משווק, סכנות בשימוש, רעילות, תקנות וקודים בינלאומיים,  הוראות בטיחות בעבודה, דרכי טיפול וחרום, כיבוי אש, עזרה ראשונה, פינוי ואחסנה, דרכי התקשרות לרשיות החרום ועוד. המיידע בגיליון מפורט ב- 16 סעיפי חובה. · גיליון קצר כולל הוראות עיקריות לגבי בטיחות בעבודה,  כללי טיפול והתנהגות בחרום ונתונים בסיסיים על החומרים. מיועד בעיקר לעובדים בעמדת העבודה וכמענה ראשוני לכוחות חרום והצלה.

· כרטיס בטיחות, כולל הוראות עיקריות לגבי בטיחות בעבודה,  כללי טיפול והתנהגות בחרום ונתונים בסיסיים על החומרים. נותן מענה ראשוני לכוחות חרום והצלה. בנוסף, מפרט את מיגבלות השינוע היבשתי והאווירי ואת הקודים הבינלאומיים.




לתרגם באופן מקצועי

צריכים לתרגם חוברות הדרכה או מסמכים טכניים-הנדסיים מאנגלית לעברית או מעברית לאנגלית?, צריכים לתרגם גיליון בטיחות SDS לחומרים מסוכנים?, נדרשים לספק מוצר או מערכת יחד עם התיעוד הטכני? עם השרות והניסיון של ״לָאוֹר פרסומים טכניים והנדסה" (לָאוֹר תרגומים), תוכלו לתרגם את ההוראות בצורה מדויקת ומקצועית.

פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר Bid Online




748 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page