חפש  

לָאוֹר תרגומים 
(לאור פרסומים טכניים והנדסה)  
 
הרבה יותר ממשרד תרגום, מאז 1986


-  laor.info@gmail.com   , יצירת קשר: 08-9435901

שעות פעילות:  א' - ה' : 09:00 - 17:00





 
עברית  |  
תאריך ושעה
 

חדש באתר, תשלום מאובטח
 גרפיקת פתרון
 

רוצה לעבוד מהבית בתרגום ויש לך את הכישורים המתאימים?

לנו דרושים מתרגמים בתחומים מגוונים, טכני, כללי, אקדמי, תחומים אחרים.. 
פרילנסרים בלבד, (עוסק מורשה / פטור). גברים ונשים כאחד.
 
• רגע לפני המענה - קרא/י בעיון
מועמדים ידרשו לתרגם טקסט לניסיון

• טופס רישום
Share | לחץ ושתף
המתכון הבטוח להרחקת לקוחות 

הייתי צריך להתחיל את כל אחד מהמאמרים ב-"אותי זה מעצבן".. הנה למה..

 המתנה ארוכה ומעצבנת  

הבן שלי טייל בדרום אמריקה ונזקקתי לשרותי חברת הביטוח כדי להאריך לו את הפוליסה. לכאורה פעולה פשוטה.

ניסיתי להתקשר לחברה, (מפאת צנעת הפרט לא אתן כאן שם), קיבלתי 20 דקות של המתנה מעצבנת ומנגינה נוראית שבה הסלוגן חופר לך בראש כמו פטיש אויר. עד עכשיו אני עדין תקוע עם המנגינה בראש!

אחת הבעיות הקשות של הארגונים הגדולים בישראל זו ההמתנה לנציגי שירות.
כאמור המתנתי כ- 20 דקות, ואז כשסוף סוף ענו לי, התברר לי שלא לחצתי על הספרות הנכונות, והנה "כבר" מעבירים אותי למחלקה הנכונה. ונחשו מה? שוב ההמתנה המעצבנת ושוב סלוגן הפטישים בראש.

ואז? כשכבר ענתה לי נציגת שרות, אני שומע שכל תפקידה זה לקחת פרטים ומספר טלפון והאדם המתאים יחזור אליך. מתי? 
מה יקרה אם אני צריך ממש עכשיו סיוע מיידי, הרי אתם חברת ביטוח, לא?

המלצה לכל בעל עסק - תדאגו לענות מהר לטלפון! תדאגו לבנות מערכת שהיא בעד הלקוח ולא נגדו.
על החסכון באנשי שרות נאמר "יצא שכרו בהפסדו" כי אנחנו ננטוש אתכם! 
המתנה ארוכה ומעצבנת – מתכון בטוח להרחקת לקוחות 

 אז מה עם קבענו בשעה 8:00, וגם מחיר זה דבר נזיל

אני גר בבית פרטי, נכון שבכל בית יש הוצאות אחזקה שוטפות, בבית פרטי יש הוצאות אקסטרה.
עכשיו, לקראת החורף עשיתי בדק בית בגג הרעפים ונמצא שיש לעשות תיקון והוא לא קטן.
ביקשתי הצעות מחיר מ-5 נותני שרותים בתחום. הנה פער המחירים שקיבלתי עבור אותה עבודה:

  1. 11,000 ש"ח
  2. 8,000 ש"ח
  3. 6,840 ש"ח
  4. 5,500 ש"ח
  5. עדיין ממתין לתשובה..

מסקנה, אין אמות מידה אחידות, מקצועיות מוטלת בספק, איש הישר בעיניו.. מחיר זה דבר נזיל..

בסופו של דבר קבעתי עם אחד מהספקים וקבענו שהוא והצוות מגעים אלי ביום חמישי, בין 7:30 ל- 8:00 כי העבודה אמורה להמשך יום שלם, צריך לעבוד באור יום וסיכמנו שבגלל שב-16:00 אני צריך לצאת, הם יגיעו בזמן כדי שייספיקו.

יום חמישי 9:30 בבוקר, העובדים עדיין לא הגיעו.

אני מטלפן לחברה, הפקידה אדיבה, מבקשת ממני להמתין על הקו ובודקת (אני שומע את השיחה).
היי מה נשמע? מה קורה, איפה אתם?. אנחנו בתל-אביב, אצל משפחת ****.
מה בת"א? קבענו שאתם מתחילים ביבנה, הלקוח התקשר עכשיו והוא מחכה.
אני לא יודע, זה מה שאיציק אמר, זה מה שעשינו.

אבל קבענו שאתם מתחילים ביבנה, למה אתם נותנים ללקוח לחכות? יש לכם את הטלפון שלו, למה לא דיברתם איתו.
אני לא יודע, מה את רוצה ממני? תדברי עם איציק. (אחר כך הבנתי שאיציק הוא מנהל העבודה).
הפקידה: פונה אלי, תשמע, אני מה זה מצטערת, אני אבקש מ-**** (בעל העסק) לעשות בירור. 

הם (העובדים) יגיעו אליך אחר-הצהריים כשייסמו בת"א.
אני: א) אתם הערכתם את העבודה ביום שלם, איך יספיקו להתחיל אחר-הצהריים ולסיים באותו יום?
ב) אמרתי לך בשיחתנו הקודמת כשקבענו את המועד, אני ביום חמישי זה צריך לצאת בשעה 16:00.
תבדקי, יש מצב שהם ממשיכים ליבנה במקום לת"א?
הפקידה בודקת, אולי פשוט תמשיכו את הנסיעה ליבנה עכשיו?
תשובה: מה את מדברת אצל **** כבר חצי גג מפורק.

הפקידה, אני שוב, כל שנותר לי זה להתנצל, בו נקבע מועד חדש.
אני: אני מה זה מצטער, לא רוצה לעשות אתכם עסקים.

תבטלי את ההזמנה. תודה.

מוסר השכל: מה שאותו עובד שענה ואיציק (מנהל העבודה) לא הבינו, ולכן הם נשארו פועלים, יכול להיות לך עסק עם משרד מפואר וסוללת פקידות, יכול להיות לך אתר אינטרנט ודף בפייסבוק לתפארת מדינת ישראל.. אבל אם אין לך לקוחות - כול העסק לא שווה דבר.


המלצה לעסק - שמרו על הלקוחות שלכם. בעיניי, אין עוד הצלחה גדולה כמו לקוח מרוצה. 
לקוח מרוצה ישווק את העסק בשבילכם ואין כמו שיווק פלא (מפה לאוזן) להצלחה.

לא חשוב מה העסק שלכם – תמיד חישבו כמו הלקוח, חבשו את כובעו של הלקוח והתאימו את המוצרים והשירותים אל מה שעונה לצורך שלו.

המלצה ללקוח - תמיד בדוק, וותק, ניסיון, המלצות, כתובת אמיתית (לא רק טל. נייד או דוא"ל), ובעיקר לא להתפתות לבצע עבודה רק בגלל שמישהו נתן הצעה של שקל פחות.

 

+ שלח הצעה כיצד יש לערוך את העמוד
 


להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 







 
מבזקי חדשות       
     

מעוניינים לשמוע עוד? פנו אלינו עכשיו: לאור תרגומים  - הרבה יותר ממשרד תרגום
רח' הגולן 28, יבנה 8150432, טלפון: 08-9435901, פקס: 08-9431872  laor.info@gmail.com
 הזכויות שמורות © 2010-2017 Copyright. בניית האתר: לאור תרגומים, נעם, ע"ג פלטפורמה של Live City 
לייבסיטי - בניית אתרים